Самоосвіта - це неперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів. Самоосвіта вчителя є основною формою підвищення професійної педагогічної компетентності, яка полягає в удосконаленні знань та узагальненні педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи.
ПЛАН
підвищення фахової майстерності
шляхом самоосвіти вчителя
фізичної культури
Кривіцького Сергія Леонідовича
на 2015- 2016 навчальний рік
підвищення фахової майстерності
шляхом самоосвіти вчителя
фізичної культури
Кривіцького Сергія Леонідовича
на 2015- 2016 навчальний рік
Проблема, над якою працює школа: формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання, впровадження інноваційних технологій, гуманізації, індивідуалізації та ідеї психолого-педагогічної науки.
Власна методична тема (проблема):
підвищення рівня фізичного виховання школярів шляхом впровадження в навчальний
процес нових педагогічних технологій в системі профільного навчання.
Мета: підвищення ефективності уроку як основної
одиниці навчально-виховної діяльності;
оптимізація
соціально-особистісного росту школяра, формування компетентної дієздатної
особистості.
Завдання: пошук і впровадження нових активних підходів до навчання, створення комфортних умов, за
яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність; створити
умови для диференціації і варіативності змісту освіти учнів 9-11 класів;
забезпечити рівний доступ до якісної повноцінної освіти; розширити можливості
соціалізації, самореалізації, самовизначення учнівської молоді.
Термін
реалізації роботи над темою: 2015-2020 н.р.
№
|
Зміст
роботи
|
Термін
виконання
|
1
|
Опрацювати
нормативно-правові документи:
1. Концепція
профільного навчання в старшій школі /наказ МОН України від 21.10.2013/.
2. Лист МОН від 26.06.2015 №1/9-305 Про вивчення базових дисциплін у ЗНЗ у 2015-2016 н.р.3. Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2015-2016 н.р.
4. Лист МОН
України Про проведення Дня фізкультури і спорту та Всеукраїнського
олімпійського уроку, Олімпійського тижня 2015 року (від 30.06.2015 №559).
5. Опрцювання
інструкцій з охорони праці під час проведення уроків з гімнастики, легкої
атлетики, спортивних ігор.
6. Опрацювання
посадової інструкції учителя фізичної культури.
7. Опрцювання
навчальних програм.
|
вересень
|
2
|
Продовжити вивчення досвіду (автора):
узагальнити досвід роботи учителя НВКЗШ І-ІІІ ступенів №23 Денисюк І.С. :
«Сучасні форми та методи навчання на уроках фізичної культури».
Вивчити досвід учителя ЗШ І-ІІІ ступенів №4
ВМР Уровської М.С.: «Організація навчально-виховного процесу нетрадиційними
методами в початковій та старшій школі».
|
вересень-грудень
2015-2020
|
3
|
Взяти участь у педагогічних читаннях за
тематикою:
________________________________________________________
|
|
4
|
Підготувати виступ на засідання педагогічної
ради по темі: ____________________________________________________
|
|
5
|
Підготувати матеріали на засідання шкільного методичного об’єднання: «Актуальні проблеми профільного навчання на уроках фізичної культури»; «Профільне навчання в старшій школі за спортивним напрямком, його сутність та проблеми».Взяти участь у нараді при заступникові директора: «Сучасні методики на шляху удосконалення профільного навчання в середній школі». |
грудень -
квітень
2015-2016
|
6
|
Продовжити
напрацювання по впровадженню своєї педагогічної проблеми шляхом виступів на
засіданнях методичного об’єднання, педагогічних радах, на засіданнях творчих
груп; залучати школярів до участі в спортивних змаганнях; організовувати
зустрічі з майстрами спорту.
Під час уроків
використовувати різні методи навчання, систематично на уроках здійснювати
індивідуальний та диференційований підхід до учнів.
|
протягом
5 років (2015-2020)
|
7
|
Продовжувати
взаємовідвідування уроків і позакласних заходів колег з метою підвищення
педагогічного рівня, майстерності.
|
протягом
5 років (2015-2020)
|
8
|
Систематизувати і опрацювати матеріали:
4. Ротерс Т.Т.Теоретичні засади
профільного навчання старшокласників за спортивним напрямком / Т.Т.Ротерс //
Фізичне виховання різних груп населення. – Донецьк, 2008. – С.12-15.
|
вересень-травень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар